Fredag

HEY! ;)   Äntligen helg, :) Den här veckan har gått ganska fort tycker jag. Snart är det JUUUUUUUL! Åh vad jag längtar!
Nästa vecka händer det mycke saker. Det är luciaövning i kyrkan, julmys med dem som konfimerade sig i maj, lucia i kyrkan, spanska del-prov, biologiläxa, Kalmar med skolan, prov? och sist men inte minst näst sista veckan innan jullovet!:D
Sista veckan kommer bli så jäkla gutt! xD
Ikväll blir det att kolla på idol och bara mysa! (:
Imorgon, fest hos Cim? ;S Måste få tag på Cindy sen med och fråga. Hon var hos tandläkaren idag, /;
Jag hade även matteprov och engelskaläxa tills idag. Engelskan, alla rätt! :) Matten vet jag inte, hade bäst resultat på förra matteprovet, måste minst få VG på det här provet.
Gillis vet inte om han ska höja mig till MVG eller om jag ska ligga kvar på VG i musik till julbetyget. Han frågade mig vad jag ville ha, ;S Lite dum fråga, klart som fan att jag vill ha MVG! :D:D
 
Jag är typ sjuk, ;/ Helt genom förkyld.  Och feber?
Ska nog inte sitta så mycket vid datan idag. Finns på mobilen!, (mp)
Puuuuuuuuussss! (: <3
/Beatrice.
_____________________________________
HEJA ALICE, DU ÄR BÄST, DU ÄR DEN SOM VINNER MEST! HEJA HEJA HEJA!!!
UT MED ROBIN :) ALICE OCH KEVIN SKA VARA I FINAL!
PUUUUUSSSS OCH GOD NATT! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0