Lördag

Hej. Jag vaknade tidigt idag och kände att jag hade feber och höll på att spy!
Jag höll på att pissa på mig, så jag fick försöka att ta mig till toan utan att spy.
Det gick, men det tog ett tag. Sen la jag mig i sängen och somnade om.
Jag kommer faktiskt ihåg vad jag drömde om. Det var lucia i församlingshemmet och jag hade ett gråttlucianattlinne med ett rött band som var fast sydd.
Jag vaknade halv tio av att Linnéa smällde igen ytterdörren och åkte till Emma.
Jag skulle ha åkt till farmor och gjort kåldolmar, (stavning?!?) men det blev inte så.
Jag har haft mitt täcke och min kudde i soffan idag och kollat på massa program. Kollade på tv4 lördagsmorgon, något program om människor som väger 200 kg, något program om Sverige och julkonsert med Sanna, Shirley och Sonja.
Sen blev det att käka hamburgare. Emma och Linnéa kom även hit och åt. Blev att spela lite kort.
Just nu chattar jag med Andreas :) Och lilla Daniel, jag undrar hur du kommer hem inatt! xD

Och nu hade jag vart på fest och vart så jäkla full om jag inte hade haft feber!:@
Jag är så  jäkla fest sugen!!!!!!!!!!! Jag och Cindy hade haft så jäkla kul nu om det inte hade vart för min jävla feber och förkylning.

Jag finns på mobilen, skicka kommentar om ni vill ha mitt nr! Puuuuuuuuuuusssssss! (: <'3
/Beatrice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0