Fredag

Hej! Idag vaknade jag 5 min innan väckningstid! Så typiskt mig. Ner och käka frukost, rostade två mackor men åt bara en. Tog på mig kläder. MEN VAR ÄR MINA NYASTE BJÖRN BORG TROSOR?!?!?! Blev lite panik där, kollade i tvätten, inga där! Kollade i min gaderob, (ursäkta stavningen!) Inte där heller. PANIK, PANIK, PANIK!! Får inte vara borta. Men var hittar jag dem? Jo jag har dem på mig!! Åh, skulle byta trosor och tänkte ha på mig de nyaste, och så har jag dem på mig! Ibland kan jag inte riktigt förstå vad jag tänker med.
Handlade även med farmor och faster idag. :) Alltid lika kul, fika med faster sen efter också! Jag var hos henne i flera timmar. Men det är alltid roligt att snacka skit och att berätta skvaller! ;) Haha, du och jag faster! :D
Sen åkte jag med pappa och handlade. Hämtade även Mamma när hon kom med tåget.
Ska äta snart. Det blir pommes i fritösen  (stavning är jag värdelös på!) och så blir det hamburgare. Är hungrig fast på ett annat sätt inte! ;S
Sista prao dagen idag också! Det får jag ju inte glömma att säga. Fick en grå handduk med www.nyheterna.net på. Jag tror det var den adressen! Kanske blir att sova hos Emma inatt. Kan inte bestämma mig! :(
Men nej nu ni, jag ska äta lite tänkte jag. Trevlig kväll! :) Pussar och massa kärlek från mig!<3 /Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0