Fredag

Hej! Nu var det äntligen helg och jag har precis ätit nuggets och barbeque med familjen.
Just nu sitter jag här och lyssnar på Agnes Carlsson - On and on.
Jag tycker igentligen inte om henne men låten är sjukt bra!
Slutade skolan 11:35. Jag och Cindy tog våra saker och gick till matsalen för att äta, pannkakor.
Sen gick vi till Martina för att kolla på lilla Johannes, så himla söt han var! :)
Sen följde jag henne till stationen, hon skulle med bussen hem. Där träffade vi Elin m.fl.
När deras buss gick så fick jag gå själv hem. Fast det tog bara 10 minuter så det var okej.
När jag kom hem började jag faktiskt att städa! ;P Lustiga jag :S
Linnéa kom hem 14:10. Vi kollade lite på tv, sen ringde Emma och vi var hos henne och Amanda och sjöng typ sing star.
Mycket roligt! :) Team AB vann igentligen era fuskare (LE.) Haha!
Ikväll blir det att mysa med godis och idol. :)
Jag börjar tröttna på idol om jag ska vara ärlig, det är bara skiit!! UT MED JOHAN PALM ffs! :@
Det är bara massa jä*la tjejer som röstar på honom. Han är så äckligt ful och sjunger som en uppstoppad tupp fast ännu värre! ;S
Näe skit i idol nu!
Imorgon blir det iallfall Kalmar med familjen och köpa julklappar! Har bara köpt en så länge.
Sen blir det kanske någon restaurange och City gross! ;D Haha, BEATRICE <3 CITY GROSS = SÅ JÄKLA BÄST! ;D
Muhahaha! Gott, gotteligottgott! Mat och godis ;) Och massa annat skit förstås! :)
Åh det är en halv timme kvar innan idol börjar, får väll typ ta och gå in på bdb och hänga ;)
Pussar på er! + KÄRLEK!  /Beatrice,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0