Lördag

Hej! Börjar bli tråkigt att skriva hej. Varför ska man göra det? Känns bara lustigt!
Sov hos Emma inatt, (som vanligt!) Pappa, mamma och jag åkte till Erik men han var inte hemma.
Sen handlade vi på konsum och åt lite när vi kom hem.
Efter maten skjutsade pappa upp mig till Amanda och Emma. Kollade på Shrek 3, tror jag. ;P
Vi lämnade pappa hos Dan för en stund sen, han ska på årsfest! Hoppas du får det trevligt pappa! (: <3
Linnéa ska ju också på fest snart så hon skulle köpa godis. Sen åkte vi hem och nu slappar vi! :)
Ikväll blire mys med mamma! Äta räkor och kolla på tv.
Om det är någon som vet att det är något bra program ikväll, så skicka en kommentar! :)
Ska hämta Linnéa vid nio sen också. Och åka till Erik innan.
Jag mår inte bra! Jag tror jag har cancer!! :/ Jag brukar få ont på högra sidan av huvudet och så brukar det göra ont där bara några sekunder per dag och så kommer det upp en knöl när det gör ont! Jag måste prata med mamma och se om vi ska gå till doktorn, isåfall kan vi ta mitt högra knä på samma gång!
Kanske inte sitter så mycket vid datan ikväll så ring på min mobil om det är något! :) PUSSAR OCH MASSA KÄRLEK!
/Beatrice.
___________________________________________________
Hallojsan igen! Nu har vi lämnat både Linnéa och paketet. Jag är hur mätt som helst. Sissi fick fyra räkor som blev över. Mamma var uppe och gav kaninen mat, och Sissi låg uppe i sängen. Mamma tog sina fingrar framför Sissis näsa, (mamma luktade räkor.) När Sissi kände det följde hon efter mamma ner och in till köket där det fanns räkor åt henne! Haha, ja det var lite kul det! ;)
Nästa helg ska Angelica komma! Saknat dig gumman! <3
ÄNTLIGEN ÄR PRAOEN ÖVER! x) Gutt, gutt, gutt och GUTT!! Har vart lite BORING, tycker jag!
Ska sätta mig framför tv:n, ihop kruppen i en filt och äta GODIS!! Pussar och KÄRLEK!
/Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0