Lördag

Hallooooojj!!   Jag vaknade för 30 minuter sen. Då jag gíck upp,kollade ut genom fönstret och det så väldigt kallt ut!! Jag var nyss inne på min snuttis och kollade lite. Shit så tråkigt det var! Men kollade vad jag hade skrivit för bloggar förra året, guud vad självsäker jag var då ;S . Aja, det kan väl behövas!
Ska till Rickard m.fam senare idag! Käka och lite tror jag! :)
Sen på kvällen blir det Halloweenfest! Eller blir det? :S Jag fattar faktiskt ingentiing!! Emma ringde och väckte mig förrut, och jag fattade typ inget av det hon sa! Men mjo, det blir kanske halloweenfest om alla kommer ;S .
Måste äta frukost snart, klä på mig lite,sminka mig och sen ska vi kanske nästan åka!
Jag skriver mera senare! (om jag hinner) , Ha det bra! Pussheey! / Beatrice.
______________________________________________________________________
Tjooohoo!   Jaha då var den halloweenfesten slut, blev inte som planerat så jag ska väl snart sova.
Men jag är inte arg på dig! Du måste förstå det! Det blev som det blev, så är det bara!
Var hos Rickard m.fam. Funny! Funny!  

Andreas och Daniel kan jag inte förstå riktigt!! Arga eller? ;S

Hoppas att du får det kul ikväll Hanna! (: <3  Du behöver komma ut lite!

Nehe nu ska jag inte sitta här mer, ska sätta mig framför tv:n och kääääkaaaa GODIS! x)  Ha det bra! Pussheej<3 /Beatrice.

Kommentarer
Postat av: Emma

det blir halloweenfest tror jag :D Vi ter innan manda ska till kyrkan så hon komme rnog efter jyrkan typ halv sju kvart i sju !!! pussss. ikväll rockar vi fett !

2008-11-01 @ 13:07:09
URL: http://honkallaseemmiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0