Onsdag

Tjabba,Tjena, Hallå!  Vaknade vid kvart i åtta idag, igentligen skulle jag gått upp vid åtta! Tog på mig, stängde på datan. Chattade lite med Cim (: <3.  Sen  åt jag frukost, sminkade mig och nu sitter jag här igen. Ska cykla till praoen idag! :D Det går lite fortare. Jag är trööööööööööööött! Orkar inte praoa!! 
Ikväll blir det kören. Igår tog det ett tag innan jag skulle sova. För först var jag tvungen att ringa Cindy och sen skulle jag skriva i min loggbok. Glömde det igår så då var det två dagar att skriva om. Väldigt BORING! Ska ge mig av om 10 minuter ungefär så det är nog bäst att jag stänger av datan nu! Men jag kanske skriver ikväll. Have a good time! 
/ Beatrice.  You are my honey ;) <3 
____________________________________________________
Hej! Nu är jag barnvakt hos Axel, skitkul :D . Han, Linnéa och Emma sitter och sjunger någon låt de hittat på, yeahyeah heter den! Men nu ska han sitta i mitt knä, Kanske är bäst att jag passar honom.  Skriver soon. Have a good time!
/Beatrice. Axel is the best! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0