Söndag

Hej! Igår var vi i Kalmar och julhandlade! Det blev Rusta, Media Markt och City Gross på hemvägen.
När jag kom hem började jag slå in mina julklappar som jag hade köpt. Tog nästan en timme.
Sen skulle Linnéa också göra det, tog väl en timme då också.
Jag köpte en jättesöt klänning på H&M, den var i guld! :) (till Iris.)
Ska snart till kyrkan. Ska vara i söndagsskolan och hjälpa till, sen blir det julfest i församlingshemmet. Ska hjälpa till med fikat och sen ska jag vara TOMTE??!?!?!;S Jag vill inte.
Sen ska vi till O-hamn på julskyltning, jag får se om jag följer med. Måste plugga. :/
Blää så trött jag är. Ska åka om 50 minuter, måste äta och göra mig iordning.
Pussar på er!
/Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0