Söndag

Hej alla glada människor!   Så här började min dag; Vaknade halv elva och trodde absolut inte att klockan var så mycket.
Så jag tog på mig min morgonrock,bäddade sängen. Eller nja, bäddade och bäddade. Men det såg hyffsat bra ut iallafall! Sedan gick jag ner för trappen,in i vardagsrummet och började kolla på disney channel ;/ . Boriing, jag vet!
Efter det kom mamma ner och bad mig sätta på kaffe! Efter det slappade jag framför datan i en timme typ :S.
Sen loggade Ebba in på msn (: <3. Så då bestämde vi att vi skulle hitta på något !! Skulle bara äta. Det blev snitzel och pommes ;). Ja och efter maten som ni kanske redan förstår så gick jag till Ebba :) Vi är typ grannar så det är ju inte långt!
Vi var på hennes rum och snackade lite skit , hah ! ;). Sedan satt vi oss framför tv:n för KALMAR FF spelade mot Norrköping, och KALMAR HAR TAGIT GUUUUUUUUULD!!! Så jäkla guutt <3
Sedan gick vi upp på hennes rum igen, snacka mer skiiit, och sen blev det datan en liten stund.
Jag gick hem vid sex för pappa kom hem från Sthlm då! <3 . Saknat honom i helgen :)
Pratade lite med honom. Sen ringde jag Cindy! <3 Och nu sitter jag här :) .
Så har min dag varit idag! Ganska kul och ganska lugn :) .
Och senare ikväll är det Andra Avenyn ! <3
Imorgon blir det då prao på Nyheterna. Ska väl bli roligt. Hoppas jag! Går väl upp vid åtta, tar moppen vid kvart i nio, ställer den hos farmor sen går jag dit :). Jag kan skriva lite senare om det händer något mer kul :) Ha det fint! Pusshej<3 /Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0