Torsdag

                                                                                          Hej!
Idag vaknade jag precis vid åtta när klockan ringde! ÄNTLIGEN!!
Som jag gör varje morgon så tog jag på mig min morgonrock, gick ner och åt frukost, tog på mig och sminkade mig!
Sen när jag skulle gå så var båda katterna på altanen, (hoppas att det stavars så!)
Jag släppte in dem, och jag såg att Sune haltade! :/ Stackarn!
När han kom in hämtade jag min cykel och cyklade till farmor.
Där blev jag inte kvar så länge! Gick till praoen. Där väntade jag i 50 minuter!!!!!!!! Han hade försovit sig!
Fortsatte med min enkät som jag började med igår. Hittade en "tant" med en gång :D
Yes tänkte jag då, men när jag skulle ta kort så funkade ju inte kameran :@ Jag blev skit arg!
Så jag gick tillbaka till Jimmy slängde upp dörren och sa: Kameran funkar inte!?!:S 
Jimmy: Oj, jag har glömt att sätta i batteriet.
ÅHH! JÄVLA KOKOSNÖT! Så jag fick gå ut på byn igen och hitta någon annan.
När jag hade gått lite så mötte jag henne! XD Vilken jäkla tur jag hade!
Så jag sa att kortet hade satt sig lite lustigt, så jag tog ett kort och gick tillbaka lycklig! :)
Efter det fick jag skriva in det på datorn och skicka det (:
Sen gick vi till biblioteket, det var en författare där som hade skrivit om Högsby.
Intervjuade honom och när vi skulle ta kort så skulle ju han själv klart gå ut i den jävla kylan!!
Gick till biblioteket igen och pratade med några. Sen fick jag sluta! :)
Blev ingen lång dag, men skit samma! Gick till farmor och åt, cyklade hem och nu sitter jag här! 
Ska till tandläkaren om 1 timme! :/ Orka, men måste...
Ska äta lite glass nu och chatta med Adam :) <3                       
Pussar och massa KÄRLEK! /Beatrice.
____________________________________________________
Hej igen! Det gick bra hos tandläkaren idag! Hon plastade bara 2 tänder. 
Sen gick jag hem, slöade vid datan, tv:n och snart ska jag äta! 
Sista  praodagen imorgon! Ganska skönt faktiskt. Fast det blir tråkigt att komma till skolan igen, haha!
Men nu tror jag att maten är klar! Pussar på er!
/Beatrice.
                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0