Ännu en skoldag.

Har lite mycket den här veckan i skolan så det blir kanske inte så mycket bloggande.
Men om jag ska sammanfatta skoldagen lite fort; Hade svenska/so från 08:20-09:45. Lite långtråkigt eftersom man inte behöver göra något på Stigs lektioner. Hade fysikprov efter det som gick för bra. Engelska, blev klar med min uppgift som jag ska redovisa nästa vecka. Men då säger min engelska lärare (Åsa) som jag inte tycker om: "du måste skriva mer. Du får redovisa det här och sen får du skriva om något mer du ska redovisa om." 
Arg? Det är bara förnamnet! Man ska även skriva varför man valde att skriva om det. Så jag tänker skriva om något mer som hon sa och säga att jag valde att skriva om det här för att Åsa sa att jag var tvungen att skriva mer för mitt var för litet. Jag ska hinna prata om 2 saker på 3 minuter! Jag tyckte att jag hade fått med väldigt mycket fakta på uppgiften jag skrev om. Hata lärarna!
Om vi ska fortsätta. Lunch och sen slöjd. Nu blev jag klar med min duk. Den blev riktigt fin faktiskt. Det var ingen dans idag så då fick vi gå till våra 2 SUT-lektioner. Matte och svenska/so. Fick sluta tidigt också.
Nu ska jag plugga lite på biologin och ikväll är det andra avenyn. Glömde säga att bilderna jag skickade efter i lördags kom idag. Det blev bättre än vad jag trodde. Köpa glass av glassbilen med Linnéa imorgon, det var ett tag sen.
Det blev mer än vad jag trodde att det skulle bli.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad för bilder har du skickat efter?



Knäpp typ som har skrivit ovanför mig :S

2009-04-30 @ 16:08:59
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon som kommenterade att du är ful kommenterade min & fridas blogg att jag var en glasögonorm :S:S:S :@:@

2009-05-01 @ 11:02:58
URL: http://fridasmatteemmasdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0