Fint väder = bra på humör :D

Jag älskar det här vädret! 24 grader varmt :) Gick ut i t-shirt och hämtade posten. Sånt väder vill jag ha hela året. Jag funderar på att ta ut moppen ikväll och köra lite. Om jag hinner, ska följa med pappa till sporthallen och lyssna på Elvis låtar först. Men kanske efter det'? Eller innan? :D Den ska iallafall ut i helgen, punkt slut.

Det är så mycket tjafs och skit med musikalen så jag hoppas att det blir av.
Den kommer vara bra om det blir som vi gjort. Men jag kan tyvärr inte avslöja vad den handlar om.
Ni får komma och kolla på den i juni istället.
suck -09 <3

Nu ska jag ut i solen och plugga på svenska och spanska. *pluggis*
Hej!

Kommentarer
Postat av: Olivia Jitra

Håller med. Fint väder bra humör!

Jitras.blogg.se

2009-04-04 @ 08:59:54
URL: http://jitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0