Påskdagen

Igår var vi hos familjen Svegmo på middag. God mat och en jobbig unge. Jag och Linnéa var lata och orkade inte gå hem så vi sov hos lilla Olle. Han kissade ner hela sängen! Man har ju inte sovit så mycket inatt om jag säger så.
Idag har jag slappat med pappa uppe på balkongen hela dagen. Vi åt till-och med mat där. Det var gött! :D
Var på besök hos Emma också. Nu ska jag spela bingolotto med pappi :(
Imorgon ska vi till farmor och fika.

Glad påsk kanske man ska säga.


GLAD PÅSK! Ingen kan få en finare bild. Bilden är sötast!

Kommentarer
Postat av: Emma

För söt bild! :) Glad påsk på dig själv förresten! :)(L)

2009-04-12 @ 22:32:03
URL: http://fridasmatteemmasdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0