Underbart väder och mat

Phuuuu, jag är helt svettig. Har vart ute nästan hela dagen. Målat garagedörrarna, klippt grenar, kickat lite med mig själv och bara haft det allmänt skönt i solen! Snart ska jag börja med maten. Vill ni se menyn? ;)
Förätt: Bea's special mackor: Runda varma mackor med räkor, ostrullar, gurka, rom, majonäs, citron och dill.
Varmrätt: Kassler de poto; Ljummen kassler med klyftpotatis, béarnaisesås och grönsaker.
Efterätt: Chokladtårta i skogen; Chokladtårta med skogsbär, grädde. Eventuellt glass till de som önskar.

Jag har mycket att göra så det är bäst att jag börjar. Vill ni något så sms/ring min mobil.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter gott! :) Och jag tvingade inte Linnéa på bio hon sa ja om jag får. :)

Och Öland vara bääääst! :D<3

Vi måste göra om det i sommar.<3333

2009-04-04 @ 18:44:50
URL: http://fridasmatteemmasdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0