IDOL / THE BEACH BOYS

Jag vet inte varför jag lägger så mycket värde i idolsnack. Kanske för att folk har så fel, för att fel person vann och ja vad ska jag säga. Det kommer ju inte bli något musikaliskt av idolvinnaren. Det vet jag.

Nu kan jag inte koncentrera mig..Det är svårt när man lyssnar på BRA musik, The Beach Boys.
Ni som har föräldrar som är födda på stenåldern, eller förlåt. Jag menar ni som har föräldrar födda på 50-talet vet säkert vilka det var. Fast Beach Boys startade i början av 60-talet, då era föräldrar (om de är födda på 50-talet) var omkring 7-10 år och lyssnade säkert på dem då.


The Beach Boys
Bild tagen från google

Kommentarer
Postat av: sabina

Sv; precis! Det är så irriterande, det är bättre när man vågar vara sig själv och sånt!

<3

2009-12-20 @ 11:01:26
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; OCH JAG ÄLSKAR DIG MED ! <3

2009-12-20 @ 11:04:11
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0