Ja, jag hade tråkigt.

1. Namn: Beatrice
2. Smeknamn: Bea, beppo, bepo, besen, bexen m.fl.
3. Ögon:  Grön blåa
4. Längd: 157 cm
5. Hår:  mellanblond
6. Syskon:  2 bröder och 1 syster.
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Jaa, annars är det tråkigt att duscha!
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Beror på vart man är.
9. Födelsedag: 24 juli
10. Stjärntecken: Lejon
11. Bor: Högsby
12. Kön: Kvinna
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Kärlek, mys & gemenskap
15. Har du någonsin varit otrogen?: Ja, när jag gick i typ 4:an.
16. Civilstånd: Singel just nu
17. Har du en bil: Nej, men om 2 år har jag
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: En bmv har jag alltid önskat mig

Favorit frågor:
19. Film: Finns massa bra filmer
20. Favoritlåt: Finns massa bra låtar
21. Band/Sångare: Finns massa bra band/sångare
22. TV: Finns massa bra tv program
23. Skådespelare: Finns massa bra skådespelare
24. Skådespelerska: Finns massa bra skådespelersker
25. Mat: Jag är allätare
26. Favoritnummer: 3
27. Tecknat: -
28. Disneyfigur: Hatar disney men får väl säga Kalle Anka
29. Färg: Svart, vitt m.m

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Inte nu, men när jag blir äldre
31. Vill du gifta dig ?: Nja, jag vet inte riktigt. Det bestämer jag inte nu iaf
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? När jag är 30
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Ingen aning
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Det kan jag inte svara på nu, för vem vet? Jag kan iaf inte se i framtiden
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Nej
36. Är du förälskad?: Jag har lätt att bli kär, så ja
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Orange
41. Festar/Sitta hemma: Fest
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Dag/Natt
44. Hänger/Tar det lugnt: Hänger/Ta det lugnt
45. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person
46. Konstiga ord: Gehe? Nääje. Oh my god m.m. 
47. Vilken skola går du i?: Fröviskolan
48. Har du tagit droger?: Nej ffs!
49. Vad tänder du på?: Killar & rumpor ;)
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Långt
51. Hur skum är du?: Väldigt skum
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?:  Pappa, mamma, bror, bror & syster
53. Vad tycker du om själsfränder?: Det är väl okej, jag bryr mig inte xD
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Ja, det beror väl på hur långt man går och på vilken sätt
55. När grät du sist?: Vet inte
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Det är mycket
57. Är du glad ?: Jag är mest trött nu
58. Varför?: För att jag har typ feber och är förkyld
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Min familj, mina vänner, musik, datan, moppen, nästan allt!
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Om det är tävling så guld. Annars tycker jag att silver är finast :)
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Ja xD Vem har inte?
65. Sover du med gose djur?: Neej!!!!
66. Har du några piercings?: Ja,  i öronen. Snart kanske det blir i läppen :)
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Blå, grå & rosa :)
Vilken låt lyssnar du på just nu?  Ingen just nu
ad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: Jadu, bry dig inte :)
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Något exotiskt land :)
71. Vad är det mest romantiska du vet?: Hångel och mys ;)
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ansiktet, rumpan, personligheten m.m.
73. Favorit sport ?: Fotboll, handboll, innebandy, ishockey och basket
74. Vad gör dig glad?: Familj, vänner, musik m.m
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Kommer att köpa? Inte en aning
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Inget, men snart blir det nog glasögon
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Har fått många råd
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Har jag väl, 1:a pris 2003 med 92:orna på Elitfönstercup (fotboll)
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Bli rik (Y)
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Vet inte
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: KOMEDI!!! Jag HATAR skräck
82. Över telefon eller personer emellan?: telefon och personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Kramar & Pussar
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: So what - Pink , This is the life - Amy Macdonald, Heavens on fire - Kiss & Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck & Miss Li
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: FAMILJEN! <3
86. Har du några fiender?: Haha, jaa det har jag
87. Vad är du mest rädd för?: Mycket
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Rik & berömd
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: Fråga någon som vet
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: STÄLL INGA SÅNNA JÄVLA FRÅGOR! JAG SKA  INTE DÖ OM 24 TIMMAR, OKEJ?
91. Har du mött Jul-Tomten?: `Nej, men han finns
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Vem fan är det?  Någon i en film va?
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Pappa, för 2 sekunder sen
94. När känner du dig som vackrast? När jag känner mig fräch och snygg
95. Har du några husdjur?: Två katter, en kanin och fiskar
96. Vad har du för E-Mail adress?: Varför bry sig? Ska du adda mig eller?
97. När var det sist du var ledsen?: Har vi inte haft den här frågan?
98. Är du en alkolist?: Nej
99. Väldigt onödig info:  Hej! Jag heter Beatrice och är 16 år. Jag bor i .... o.s.v
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Haha, nejdå ;) Men nu är det andra avenyn!









Kommentarer
Postat av: Emma

ET är typ E type tror jag. GODNATT!<3

2009-02-10 @ 22:00:59
URL: http://honkallaseemmiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0