Lördag - 28/2

Living easy, living free
Season ticket on a one-way ride
Asking nothing, leave me be
Taking everything in my stride
Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
Going down, party time
My friends are gonna be there too




Har faktiskt städat hela eftermiddagen. Bra jobbat :)  Nu ser det riktigt snyggt ut.
Har lagt lite kläder i en kasse som Felicia ska få imorgon när vi ska till Iris.
Jag tror det blir en eller annan bild som jag tar xD
Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt. Nästa helg ska det däremot bli lite mer fart ;)


Sommar, sommar, sommar, är det någon som kan ge mig SOMMAR! :S

Dagens humör: Kan bli lite tjurig idag xD
Dagens mående: Mår illa :S
Dagens borde: Gå ut och gå.
Dagens frisyr: Som vanligt.
Dagens klädsel: Strumpbyxor, tunika och kofta.
Dagens accesoarer: Halsband.
Dagens smink: Inget faktiskt.
Dagens bästa: STÄDAT! :D
Dagens sämsta: Inget
Dagens köp: Inget
Dagens sysselsättning: Städning och massa annat.
Dagens låt: Highway to hell - AcDc
Dagens planer: Hmm? Städa som jag gjorde (y)
Dagens materiella vill ha: det är faktiskt en liten hemlis (a)
Dagens längtan: SOMMAR, som vanligt =)
Dagens fundering: Inget, vad jag minns iaf.
Dagens beroende: Städning.
Dagens middag: Potatisgratäng och kotletter
Dagens älskling: ;)
Dagens saknad: ;)
Dagens dryck: Jouice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0