It's my life!<3

Här kommer det en bild på två söta människor som jag älskar! <3
SÖTA SOM SOCKER! <3 Pappa & Iris

Älskar dig!<3
SÖTA SOM SOCKER! <3 - Beatrice & Emma! <3

.-.
SÖT SOM SOCKER! <3 - Beatrice

party, party, paaartyyy!
SÖT SOM SOCKER! <3 - Feeeest!

e.m.d
SÖTA SOM SOCKER! <3 - E.M.D

Viva Vox i Wien
SÖTA SOM SOCKER! <3 Körresa till Wien -07

Jag i Paris :)
SÖT SOM SOCKER! <3 - Paris -08

Min konfirmation -08
SÖTA SOM SOCKER! <3 - Konfirmation -08

Högsby IK, mitt lag jag tränar
SÖTA SOM SOCKER! <3 - F 97 :)

<3
SÖTA SOM SOCKER! <3 - Körresa till Mellerud :)

rix fm
SÖTA SOM SOCKER! <3 - E.M.D på Rix Fm sommaren -08

älskar dig!
SÖT SOM SOCKER! <3 - Linnéa, söta och älskade syster!

:D
SÖT SOM SOCKER! <3 - GP i Målilla 2007 & 2008

älskade vän!
SÖT SOM SOCKER! <3 - Cindy, vän! <3

Nett/nettan
SÖT SOM SOCKER! <3 - Jeanette, vän! <3

best friends!
SÖTA SOM SOCKER! <3 - Jag&Angelica, bästa vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

TA BORT BILDEN PÅMIG :@ JAG SA ATT DU INTE FÅR LÄGGA UT DEN NGN STANS MEN SÅ LÄGGER DU UT DEN BÅDE PÅ BDB OCH BLOGG!!CP BARN SÄGER JAG BARA!!!!!:@

2009-02-04 @ 19:28:53
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, nea har kommenterat som Beatrice.:P Förlåt att jag också skrev Min dag: bilden på oss ör bäääääääääääääääääääääääst!<3

2009-02-04 @ 19:40:06
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0