Torsdag, torsdag, hej nu är det torsdag

I dag fyller våran älskade Barbie docka 50 år, tänk att denna leksak har funits i 50 år och att barn än i dag leker med den. Jag kommer ihåg när jag var liten jag älskade att leka med Barbie men jag bytte mest kläder och fixade deras hår. 
Lekte du med Barbie när du var liten ?

SKOLAN:
Började med nationellaprov i svenska (berättelse) i 160 minuter, jag trodde jag skulle dö! Sen rast i en timme efter det + lunch, spanska, matte, satans matteprov! :@ Var 3 poäng ifrån mvg. :'( 34/40 hade jag. Men som vanligt, bästa resultatet i min grupp igen :) jagärbäst! Vi hade so/svenska sen, men vi kollade bara på flyga drake..
Och nu sitter jag här.

STHLM IMORGON! :D jag är inte på humör för det.  High School Musical på Göta Lejon.. jag pallar inte det ;S BORING :(
5 timmars shopping och 3D film i någon timme, det orkar jag inte heller :S Jag tror jag är sjuk :( Jag kommer definitivt spy innan jag kommer hem! om jag kommer hem ;S mjamja..

Jag ska lägga in några bilder nu, en fin data jag hittade (a) och en nice systemkamera. (y)

puss

Vill ha (a) Mycket fin data tycker jag ;)

den är fin!
& systemkameran bara älskar jag! Den är grymt snygg och väldigt bra. (y)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Har lagt in en bild sen jag klippte mig,:)

2009-02-05 @ 15:53:40
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Asså jag vill inte gå när det är halt här vid mig.så pappa sa att han kan skjutsa mig eftersom jag inte vill gå ensam i mörkret sen.

2009-02-05 @ 19:10:55
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: nettan

Klart du får låna den kram Nettan=)

2009-02-05 @ 21:42:52
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0