God morgon! /fotografering utomhus /Rihanna /dagens /blandat

Vaknade upp i min säng och trodde att klockan var runt 11-12. Låg och planerade upp dagen en stund. Tog min mobil och kollar klockan. 08:58 :O:O Det fick bara inte vara sant! Jag tog på mig kläderna och sprang ner för trappen. Slog i hälen på  sista trappsteget, åh fy satan vad ont det gjorde.
Så började min morgon. Besviken men sånt är livet.

Planerna för idag:
Hinna se en film med Linnéa och handla med farmor. Så ser min dag ut ungefär.
Ikväll: hmm....Let´s dance kanske..Fast det är tråkigt..Datan? Nja..GODIS! :D Jaaa! Så ska min kväll se ut. Godis i stora lass!

Fick hem lite kläder igår som jag tänkte  lägga ut. Lite sommar kläder också, det är alltid bra :)


Nya kläder: Hatt, jeans, skor, bh, kofta, linne, t-shirt och pyjamas


Nya skor, jeans och bh


Ny sommar hatt


Ny kofta, linne och t-shirt


Ny gullig Hello Kitty pyjamas


Ha en bra dag! / Beatrice

Fotografering ute i snön idag var mysigt. Tyvärr ville inte min kisse vara ute och leka med mig. :(
Här kommer bilder:


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Snö - härligt att fotografera


Min söta kisse ville inte komma ut och leka med mig :'(


Heey! :)


Ja, hon kanske ville göra den posen ? Har ni problem med det?


Men hej, kan du inte titta upp lite?


Hej på dig :)


Ja, du är skit snygg


Men hej på mig, snyggast.se... eller va s'ä ni ? ;)


Sen gick jag in och lekte med min kisse och våra kassar :)

_____

GRATTIS TILL SNYGGA RIHANNA SOM FYLLER 21 IDAG! :D


Dagens humör: Glad och trött
Dagens mående: illa mående
Dagens borde: Städa
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens klädsel: Jeans, linne och kofta
Dagens accesoarer: Halsband
Dagens smink: Foundation
Dagens bästa: Har vart ute och gått
Dagens sämsta: Jag glömde köpa godis!!! :'(
Dagens köp: Inget som jag betalat iaf 
Dagens sysselsättning: Datan, film, farmor och faster
Dagens låt: Stand by me - John Lennon
Dagens planer: Handla med farmor
Dagens materiella vill ha: Lite sömn skulle inte vara fel
Dagens längtan: Lördag!
Dagens fundering: Inget
Dagens beroende: Datan
Dagens middag: Varma mackor
Dagens älskling: Datan
Dagens saknad: Inget
Dagens dryck: Kaffe och läsk

Kollade på  en film ungefär vid ett. Den var lite lustig men bra iaf. Efter filmen gick  jag och Linnéa till farmor. Efter ett tag kom faster och hämtade oss och vi åkte och handlade. Efter en runda inne på konsum följde jag och Linnéa med faster hem. Fikade och pratade så Linnéa höll på att dö. Alltid lika kul. Ut och handla med pappa och mamma på kvällen. Läste några sidor från boken "Jävla John" Svin bra bok (Y) Fick hem mer kläder idag. Min garderob är full med koftor, vill någon låna? Käkade lite och nu kollar jag på let´s dance. Hyffsad bra dag!

Imorgon är det lördag och det innebär myskväll hos Amanda och Emma.

Fotbollsträning på söndag.

Puss på helgen! / Beatrice




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: oj, låtar ska det vara:D

2009-02-20 @ 19:31:37
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0