Fredag. / gymnasie val.

Måste erkänna att årets Rockbjörnsgala var väldigt långtråkig. Och scenen är också så tråkig och liten. Den kanske inte är det i verkligheten men vad hände med bra kameramän som har sina speciella vinklar? Hur som helst, vilken revansch Amanda Jenssen! Hon var mest nominerad i Grammisgalan men blev utan pris där. Och ikväll vann hon 2 rockbjörnar! Men ja ja, vi får hålla tummarna nästa år eller något.

Live akt: Håkan Hellström <3
Årets kvinnliga artist: Amanda Jenssen <3
Årets manliga artist: Lars Winnerbäck <3
Årets grupp: Takida <3
Årets nykomling: Amanda Jenssen <3
Årets skiva: Håkan Hellström <3
Årets låt: Ola Svensson
Myspace priset: Billie the vision and the dancers
Lifetime achievement: ABBA
Utlänska artist: Duffy <3
Utlänska låt, album, grupp: Coldplay <3

Vaknade kl 7 idag, som jag alltid gör på vardagarna.
Gjorde samma saker som jag alltid gör. Om ni förstår vad jag menar; äta, sminka sig o.s.v.
Fredagar är häääärliga! :) Sluta halv tolv innebär 4 lektioner.
Det läskigaste som hänt idag var när Jeanette berättade om det där med mobilen och katthalsbandet. ;S
 Jag är rädd må jag säga. Pallar inte att skriva vad hon berättade, skicka kommentar ifall ni vill veta.
Ensam hemma i 2 timmar var inte det roligaste men fort gick det tills Linnéa kom.
Vi gick till Amanda & Emma, massage, macka och annat mys. :)
Har precis ätit och ikväll ska jag sitta helt själv framför tv:n och kolla på Let's dance och äta massa kexchoklad. =)
Jaja, kul kan det bli. haha, eller inte. Men mysigt. :D

Ni får gärna ringa och/eller skicka sms!
puss
______________

Gymnasieval

Det här med gymnasie val är inte det enklaste. Någon som kan hjälpa mig? :S Vart ska jag gå? Jag har iallafall lagt till Lars Kagg och John Bauer i Kalmar. Men jag vill gå i Sthlm också. :D Jag får bo hos Robban sa han nyss!:D 16 år och bo i stockholm, häääärligt säger jag bara. :) Aftonbladet har säkert egna medielinjer. Jo, jag kanske ska säga vilken linje jag ska gå och vad jag tänker utbilda mig till. Jag ska gå media och tänker bli journalist. Om jag går i Kalmar har jag ca 50 minuter med tåg från Högsby. Om jag väljer Sthlm måste jag flytta, kommer inte träffa min familj på typ flera månader, efter ett tag kommer man sakna dem. :/ Men jag får ju bo hos Robert, det är ju perfekt! Jaja, har en 1 vecka kvar att tänka. Vad tycker ni? Jag skulle säkert komma in med mina betyg, jag tror det iaf. Jag kommer in i Kalmar. Men Stockholm är ju annorlunda. Efter gymnasiet blir det ju högskola för min del också. åååh, jag pallar inte att tänka på allt det här nu.
hatar gymnasieval. /beatrice '


Kommentarer
Postat av: Emma

2009-01-24 @ 01:17:12
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Det blev något fel,råkade skicka innan jag ahde skrivit något. Olivs syster var det. :S

2009-01-24 @ 01:17:39
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0