godmorgon

fet håltimme till halv tolv.  Jo jag tackar jag. GE MIG SOVMORGON ISTÄLLET! ;@
Pluggar spanska, äter kiwi och chillar. Nice håltimme. The kiwi smakar skit , +o(
Ikväll måste jag duscha, packa, plugga. Buhu, blir en jobbig kväll. inte duschen, men det andra.

Sune har sovit hos mig inatt, massa mys med honom :)  när jag vaknade höll jag på att spy, fyy. äckligt.
Mår inte bra idag, hoppas att det inte blir feber och sånt av det här. 

fiiifasen va arg jag är på dig, :@ man kan inte vara borta varje jävla torsdag!?

hör av er idag om ni vill prata :) puss

om du lämnade mig nu...

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va.


Kommentarer
Postat av: nettan

"i taket lyser tjärnorna" jo den kommer snart på bio men som sagt boken först:) tack så mycket tycker oxå att bilden på Emma & mej är härlig=)

2009-01-30 @ 13:50:43
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0