Hej, jag hatar grammisgalan! :)

  1. Om ni inte läser rubriker så är det synd för er.
  2. Juryn röstar bara på artister/band från Sthlm.
  3. Amanda skulle ha fått pris.
  4. Om några år ska jag vara med där så då gäller det att rösta på mig och visa vem det är som äger och bestämmer!

Idag var det första skoldagen efter ett långt och skönt jullov. Jag vaknade vid sju och var faktiskt pigg.
Efter skolan tog jag mig lite att äta, kollade på dr.Phil, var en stund vid datan sen var det dags att åka skridskor. 
Kom hem ungefär nu. Hoppas det blir mat snart för jag är very hungry! :¨)
OM DU LÄSER DET HÄR DANIEL SÅ SVARA PÅ MITT SMS! :D PUSS!

Imorgon är det en kort dag med fyra lektioner i skolan. Efter det hoppas jag på att vi ska till O-hamn och åka skridskor.
WTF, Kärlek till IK Oskarshamn, BRYNÄS, Färjestad! <3
'
puss

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0