Lördag, O-hamn, finns på mp!

jag har precis ringt och väckt Linnéa, och snart ska vi åka till Oskarshamn för att köpa nya skor.
Mina har redan gått sönder och jag är arg, :@

min natt har vart lustig och jag orkar inte att förklara.
Men ni når mig på mobilen hela dagen. (mp)

puss
_______
halloj!
ni borde ju ha läst det överst, men jag säger en gång till. Idag åkte vi till O-hamn. Köpte ett par skor som var korta och ett par långa. När vi hade fixat det där med skorna så gick vi en runda på stan, och jag hittade en fin kappa för 699 kr som mamma köpte till mig. =) thank you! <3
Blev McDonalds som Linnéa ville. Gutt
Ikväll är Afasi & Filthy på metro! :O Jag vill dit!!!!! Men det blir tyvärr inte så :/
Ska sitta hemma ikväll, kolla på körslaget och äta vindruvor. Mums!

Nu tänkte jag ge Linnéa min cider för jag vill inte ha, och sen ska jag äta.
sms:a och/eller ring till mig! :D

puss
____
ojoj, vilket liv jag har.
Kollar på handboll, äter varma mackor & vindruvor just nu, det är mysigt. :) Jag är trött, p.g.a av att jag har sprungit som en idiot, pjuuuh!.. Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej! har idrott och hälsa uppgift till måndag, upps! hade glömt det ;) jaja, det gör jag imorgon. hehe
Jag skriver säkert mer ikväll, så tråkig som jag är. ;D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0