måndag.

Summa summarum -Chris Brown bjöd verkligen på sig själv. En av de bättre konserter . Kanske den bästa rent ut sagt. Det smälldes raketer och fyrverkerier då och då och i pauserna spelade DJ´n grymma låtar som hela publiken sjöng med till. Som sagt Chris var där för att ge publiken valuta för pengarna. Det märktes.

Skolan: alla tycker att måndagar är så sega, men det tycker inte jag. Eller, kanske lite. Men handboll är skit kul! :D Snygg kille var det också  som var försvarare, synd att han och Charlotta byte när det typ var min tur. Han liksom typ tog tag i en, i magen och det såg ut som han kramades xD gulligt var det =) som sagt.. synd att inte jag fick en liten "kram". bahaha xD
Sen skämde jag ut mig, :O helt totalt, orkar verkligen inte förklara, skicka en kommentar så berättar jag. ^^
Hem efter skolan och inte göra nånting. Ska snart iväg med daddy och köpa ett halsband till min bror. =)
FYSIK LÄXA IMORGON :O ooh shit, rädda mig! Fast vi har inte haft någon skrivtlig läxa på typ hundra år.

GE MIG FREDAG!!!:D För det första slutar jag halv tolv, efter det ska jag ta bussen till Nett :) Kolla  på film, käka pizza m.m. sen sover jag där :D

Känner att jag har vart tråkig i min blogg idag, men jag är inte på "blogg humör" .
men iaf.. ikväll ska jag och pappa kolla på björn gustavsson och robert gustavsson när de var med på idrottsgalan, xD gahaha vad jag skrattade! :) + att jag måste beställa Bod Dylan biljetter!!!!!!!!!!!!:S Kan någon ringa och påminna mig?

puss
__________________

Ida Johansson . / säger:

gött mos :D Sounds niiice :D 


BEATRICE | säger:

makaroner is the shit <3


' Ida Johansson . / säger:

BHAHAH nja det kan jag inte riktigt hålla med om xD spaggeti xD


' Ida Johansson . / säger:

stavning ?


BEATRICE | säger:

hahaha, spaggeti är också väldigt niiice xD


BEATRICE | säger:

hur fan stavars spaggeti? xD


' Ida Johansson . / säger:

hahah med köttfärssås !!!!!!!


BEATRICE | säger:

hahaha , guuuuuuuuuutt! xD


' Ida Johansson . / säger:

BHAHAH jag har inte en aning Xd


' Ida Johansson . / säger:

Spagetthi xD


BEATRICE | säger:

med h i nånstans?


BEATRICE | säger:

aa precis , typ så eller ngt!


' Ida Johansson . / säger:

BHAHA skit i det xD meninglössak att snacka om xD

spaghetti så stavas det visst


BEATRICE | säger:

hahah okejj xD men det betyder att spaghettin är het. xD


' Ida Johansson . / säger:

BHAHAHAH xD du har så rätt xdBHAHAHAH


BEATRICE | säger:

haha, jag har typ damp eller överskottsenergi idag xD


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Om du vill ha min mat kom och ta en då hehe :D



Har du annars haft en bra dag? =)

2009-01-27 @ 17:09:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0