men hej .

Shit va tufft att ingen kommenterar mina inlägg.
Hallå? Är ni födda på stenåldern eller? Börja skicka komentarer, & det är fort. Ingen mening med att skriva blogg ifall ingen ger en kommentar på vad de tycker m.m.

Men iaf.. Idag är det fredag och det känns mycket bra. Veckan har gått fort, eller vad tycker ni? Fast veckan är ju inte slut än. Mer händer under helgen.

Fredag: Slutade skolan halv 12, äta, sen hem & inte göra någonting. Ikväll ska vi hämta mamma, hanlda och äta något gott! :) Kl 21 ska jag på "möte" och jag kommer inte palla det. ;P 

Lördag: Nisse Lull Cup börjar. Nisse Lull var min farfar :) det är sant, jag ljuger inte! :O Han var en mycket bra fotbollsspelare, tränare och domare. Men tyvärr så lever han inte & blev inte så gammal heller. :/ Efter några timmar i sporthallen ska jag ge mig av till farmor för att ta ner hennes julsaker & julgran. Tillbaka till cupen efter det. På kvällen skulle jag åkt till Cim, men Cindy var ju inte i skolan idag så då struntar jag i det. På kvällen blir det istället körslaget och massa mys. :) + god mat !?

Söndag: huhu, säger jag bara. Gå upp halv sex-sex för att vara i sporthallen kl 7, ( nisse lull cup och jag är funktionär.) Vara där en heldag. Skriva resultat, städa m.m. Men det ska jag nog fixa.(Y). Synd att det inte blev att åka till Daniel i helgen. :/ Men om du läser det här så kanske du ser att jag inte har tid. Vi tar det nästa helg kanske.  :)<3

Någon som vet vad filmen "bröllops duellen" heter på engelska? Eller är det bara att översätta det? Den vill jag se. :)'

puss / Beatrice , '

Kommentarer
Postat av: nettan

tack så mycket:), din blogg verkar hur gullig & bra oxå:)

2009-01-16 @ 20:24:17
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0