Onsdaaaaag.

Superstar! Look at you baby, you are, womanizer. But I can do it.
Min karriär har bara börjat.

mvg ska jag ha i idrott, punkt slut.

onsdag = gå upp tidigt för att gå till skolan. Första ämnet var matte och jag blev klar först med diagnosen . :) Alla rätt, mvg på det. Jag måste plugga till so:n och spanskan idag.. fy för det.

empty room and I feelgood.

Kan någon säga hur mycket klockan är? zZzzZzzZzzZzZZzz.....
You know.*^¨'
Heey snyggingen där! '¨

Ikväll ska vi äta makaroner och det ÄLSKAR jag :) hah, töönt.
 Superstar! så är dt bara.

Blodprov in the school today. I don't like it. So I didn't do it. I'm so good at english, do you think that too? I think I should write on english in my blogg all the time. Or what do you think? Kissonyou,

hoppas att ni kan läsa och förstår.
'Är du miiin? `:O
'Klart jag är, snygging! ;)

Hejjdå! Byeebye! Skicka sms eller ring om ni vill mig ngt. Puss! Kiss! /Beatrice , '¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0