Ut med let's dance!! :)

Jag säger bara, ut med let's dance. :) Fy för det. Det tråkigaste programet som går att kolla på. Hoppas att det är något annat bra istället för det.

Skola idag också. Vad fort den här veckan gick i skolan. ;) Only two days. Kul? Nej, det kan jag inte påstå men iaf, friends are fun. + matematik såklart. :)
Jag tänker få mvg i matte i slutbetyg och så är det.
Sthlm den 6 februari också. Det ser jag framemot.
Den 7 februari fyller Daniel år så då ska jag träffa honom. Undrar bara hur jag ska palla  när jag kommer hem kl 02:00 på natten till lördagen. Saknar dig Daniel. Du betyder väldigt mycket för mig! <3 

This love I feel for you goes on and on! <3 
It's my life.
 / Beatriice,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0