Söndag, helgens slut.

When I was younger, so much younger than today
I never needed anybody's help in any way
But now these days are gone, I'm not so self assured
Now I find, I've changed my mind, I've opened up the doors

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being 'round
Help me get my feet back on the ground
Won't you, please, please help me?

Har vart i sporthallen hela dagen, kom precis hem för att äta. Axel är döö jobbig. :/ hihi.. Han slog mig :O fy för honom!:@ Högsby har vunnit 1 av sina 3 matcher. dåligt. jaja, de kämpade iaf. typ..
I have to do my homework :S:/ :(  1 A4 dataskrivet. Men hälsa och idrott ska väl inte vara några problem, det ska jag nog fixa. (Y)  men jag måste bara orka börja någongång. xD nejnupallarjaginteskrivamera. = mellanrum ..
puss
________
chattade med emma på msn, och så här blev resultatet:


Emma Lövmo Svensson säger:

Som vad?:S

Emma Lövmo Svensson säger:

*:D

BEATRICE | säger:

Jag ska till Sthlm, markaryd, vara med vänner, fylla år, ha det allmänt skoj, supa till'at på min födelsedag och shit va jag ska ha kul bara xD

Emma Lövmo Svensson säger:

okej, vad fan ska du göra i markaryd?

BEATRICE | säger:

ska jag lägga ut det på bloggen?

BEATRICE | säger:

där ska jag ha det skit trevligt !

Emma Lövmo Svensson säger:

jaaa! nu!!!!!!!!!!!!!

Emma Lövmo Svensson säger:

med vem?

Emma Lövmo Svensson säger:

själv?

BEATRICE | säger:

aa själv såklart!

Emma Lövmo Svensson säger:

vad faaan ska du göra där?xD

BEATRICE | säger:

träffa people och ha det skoj

Emma Lövmo Svensson säger:

Vet du vad jag ska göra i sommar?

BEATRICE | säger:

näe , vill jag veta? hahahha xD

Emma Lövmo Svensson säger:

Inte fan vet jag, ska träffa vänner, åka på så jääääävla många spelningar med E.M.D./erik/danny/matte massa andra också. kanske campa. bada,sola och bara ha det jävlig sköny.

Emma Lövmo Svensson säger:

bea känner du ens någoon i markaryd?

Emma Lövmo Svensson säger:

BEATRICE | säger:

JAAA CAMPA SKA JAG JU FÖRFAN GÖRA! TÄLTA IS THE SHIT ON ÖLAND , SAXNÄS! <3333

BEATRICE | säger:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Emma Lövmo Svensson säger:

Vilka?

BEATRICE | säger:

ida, tina och aron! <333

Emma Lövmo Svensson säger:

bor dom i markaryd?

BEATRICE | säger:

jaaa

BEATRICE | säger:

nu ska jag lägga in this shit on bdb ,

BEATRICE | säger:

upps! I mean blogg.se that's right!;=

BEATRICE | säger:

;)

BEATRICE | säger:

new york, new york, you gonna love it here !;D

Emma Lövmo Svensson säger:

okej. hahah. asså sommaren 9 ska jag träffa dannyyyyyyyyy varje vecka,mohhahahah

BEATRICE | säger:

hahahha, det är ju bra att man har drömmar som min pappa säger!

BEATRICE | säger:

xD

Emma Lövmo Svensson säger:

Inte varje vecka kanske, men nästan. inte bara en gång. nej. varje jävla gång dom kommer till småland ska jag stå längst fram ock skirka tills min röst dör.. hänger du med?<3

BEATRICE | säger:

KLART JAG GÖR! VI ÄR VÄÄÄRSTA E.M.D FANS JÖÖÖÖ! DU+JAG = LÄNGST FRAM, FÖR VI ÄR COOLA! ;)

Emma Lövmo Svensson säger:

JAA ALLTID! NO BODY TOCHE E.M.D.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHAH, VI LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE THEM. ASSSÅÅÅÅÅ LÄÄÄÄÄNGTAR TILL SOMMAREN NUUU!

Emma Lövmo Svensson säger:

_D

Emma Lövmo Svensson säger:

*:D

BEATRICE | säger:

wee löööööööööv them scheta möckeee jue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0