Midsommar

Dagen igår blev lyckad. Först åkte vi till Bötterum. Var där i en timme. När vi åker hem började det regna. Vad ska man säga? Vi hade iallafall tur med vädret, IGEN! Kom hem och åt. Om jag ska vara ärlig så är jag så trött på midsommarmat. Usch, aldrig mer! Jag ska åka utomlands nästa midsommar för att midsommar är inget som jag tar på så stort allvar. Förslag på resa? ;) Tillbaka till kvällen. När vi sitter och äter kommer vår kära kusin Freddy in och frågar om vi vill komma och äta jordgubbar och glass sen. Åt klart, plockade bort och gick. Där satt vi till halv tolv.
Tack för kvällen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; haha, men ni behöver inte packa nu för amanda kan inte åka hon är så förkyld. hon sa att vi kan åka sen när alla vi fyra inte är förkylda!<3

2009-06-20 @ 13:06:48
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: emma

sv. tack så mycket! :)



vilket fint besök ni fick där ^^ mumsi med jordgubbar!

2009-06-20 @ 18:27:08
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0