Sol och bad med Angelica

Åkte med bussen till Oskarshamn för att träffa Angelica idag. Jag har verkligen saknat den människan. Började med att vi cyklade in till stan för lite shopping. Mitt inköp blev ett oranget linne från JC för 129 kr. När vi går och ska hämta cyklarna för att åka hem ser jag min gamla granne gå förbi. Var ett bra tag sen jag såg henne och hon har inte förändrats.
Det var meningen att vi skulle käka glass när vi kom tillbaka fast vi fikade istället. Efter 30 minuter i solen brände jag min axlar. Ont, så ont! Vi svalkade oss med ett dopp i poolen. Det var 20 grader och faktiskt riktigt skönt. =) Fortsatte med solningen efter badet.
Hon åkte på fotbollsträning vid 16:00 och jag stannade kvar hos hennes lillasyster Alexandra för att spela lite spel, prata och ta en promenad med deras hund. Åt när Angelica kom tillbaka och sen gick vi till närmsta busshållsplats för att jag skulle med bussen hem. Åt lite hemma, kollade på tv, plockade jordgubbar i vårt land. Och snacka om att det var sniglar där! SÅ ÄCKLIGT! Nu sitter jag här och ska snart sova för att orka med en till dag i solen.

Hoppas att ni haft en bra dag. Vad händer imorgon?

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Nej,men annars sover jag typ till halv elva..

2009-06-24 @ 22:09:41
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: louise

sv; tack så mkt :D

jaha det låter kul! :D

idag har jag gått i skolan och sedan stekt hela dagen, skönt! : )

du själv då?

kram!

2009-06-24 @ 22:34:32
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mm jordgubbar ifrån landet, vad gott! :)

2009-06-25 @ 14:19:32
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/
Postat av: Eliin

Hejsan hoppsan , har tyvärr tagit bort min blogg nu , har aldrig tid att skriva , ha att bäst gumman . Puss

2009-06-25 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0