100 saker du inte visste om mig:

100 saker du inte visste om mig


1. Fullständigt namn ? Beatrice Amanda Jelena.
2. Exakt ålder ? - 15 år men 16 om ca 4 månader.
3. Bor exakt ? - Liten by som kallas h-by.
4. Bor tillsammans med ? - mamma, pappa och Linnéa.
5. husdjur ? - 2 katter, 1 kanin och fiskar.
6. Färg på ditt hus ? - vitt och rött.
7. När är du född ? - 24 juli.
8. Klass ? - 9b
9. Vilket år tar du studenten ? - 2012 tror jag.
10. Något jobb ? - Nej.
11. När ska du sova ikväll ? - Halv tio kanske.
13. Duschat idag ? - Nej
14. Kramat någon idag ? - Jag kommer inte ihåg.
15. Pussat någon idag ? -  Nej.
16. Vad har du ätit ? - Köttfärsås och spagetti.
17. Dagens klädsel ? - Jeans, linne  och t-shirt.
18. Dagens smink ? - Foundation, mascara och läppglans.
19. Dagens sötnos? - .
20. Dagens roligaste ? -  Om det är svårt att göra köttfärsås xD
21. Har du många vänner ? - japp ;d
22. Hur många har du kysst ? - Hmm..Jag vet inte.
23. Vem kramade du senast ? - Vet inte.
25. Hur många har varit otrogna med dig ? Inga tror jag xD
27. Har du pojk-/flickvän ? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast ? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? -  Cindy - Jag kommer inte idag för jag har migrän.

FAVORIT ;
31. Film ? Komedi.
32. Låt ? - Looky Looky - Larz Kristerz  (just nu iaf ;))
33. Mat - Stuvade makaroner <3
34. Dryck ? - Fanta
37. Stad ? - Stockholm såklart!!
38. Land ? -  Spanien eller Frankrike :)
39. Ämne i skolan ? - Matte, idrott, bild och musik.
40. År ? 2008

SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ? - .
43. Gången du spydde ? - Det var typ hundra år sen ;O
44. Gången du grät ? - Vet inte.
45. Pizzan du åt ? -  Det var länge sen ;O
46. Gången du var i göteborg ? - 15-18 Februari 2008.
47. Gången du var i stockholm ? - 6 Februari 2008.
49. Gången du var hög ? - aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta ? - Vet inte.

ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? - Svart.
52. Hund eller katt ? - Katt.
53. festa eller hemma och mysa ? - Festa ;D (y)
54. Tv-spel eller datorspel ? - haha, jag vet inte.
55. Singel eller upptagen ? - singel.
56. Kakor eller Bullar ? - Både och.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? -  Lunar.
58. Ragga eller bli uppraggad ? - Både och xD
59. Big brother eller paradise hotel ? - Båda två xD
60. Svart hår eller blont ? - Blont.
61. Blåa ögon eller bruna ? - Båda.
62. Choklad eller lakrits ? - Beror på, men mest lakrits tror jag ;)
63. Göteborg eller stockholm ? - Sthlm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - höger
65. Coca cola eller fanta ? - Fanta.
66. Pizza eller kebab ? - pizza
67. Randigt eller prickigt ? - hmm..det beror på.
68. Älska eller älskas ? - båda!
69. Leva eller dö ? - leva!

ANTAL ;

70. Personer du älskat ? - många
71. Personer du hatar ? -  Mjo, det finns en och annan ;)
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? - Många.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? Ingen.
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? - Räknas rix fm? Och några andra xP
76. Gånger du haft minnesluckor ? - Vad är minnesluckor? xD hahahha
77. Piercingar har du ? - 2, öronen.
78. Personer du saknar just nu ? - massa
79. Gånger ditt hjärta brustit ? - några gånger.

VEM ;


80. vill du kyssa nu ? hihi (a)
81. vad ska du göra imorgon ?  Gå till skolan, handla med faster & farmor, mysa hemma.
82. Sjöng du senast för ? - Mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med ? - Ida
84. Spelade du tv-spel med senast ? - Emma och Amanda
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ?  - .
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? - Mhohaha! ;)
87. Förtjänar att dö ? - Idioter!!
89. Vill du sova brevid inatt ? - hihi (a)

VAD ;

90. Gör dig glad ? - Mycket!
91. Gör dig ledsen ? - Lite allt möjligt.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? - dator,  pengar och systemkamera.
96. Längtar du till ? - Musikalen 2009 och sommaren :)
97. Tycker du om dina betyg ? - Jag tycker att det är bra ;)
98. Ångrar du mest i ditt liv ? - Det tänker jag inte skriva här. Men det är hemskt, riktigt hemskt.
99. Är det bästa som har hänt dig ? - Vet inte.
100. Är det värsta som har hänt dig ? - Vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0