Fredag - 090313

fredagen den 13:de

Nu är jag hemma igen.
Nationella i engelska gick nog inte så bra.
Men efter det gick jag hem en liten stund.
Senare gick jag ner till faster och vi åkte iväg för att handla med farmor.
Efter några timmar på konsum..Nej jag bara skojar! Men iallafall..
Efter det följde jag med henne hem som alla andra fredagar när vi är och handlar.
Fikade och pratade.
När jag hade vart där i några timmar åkte jag och pappa till stationen för att hämta mamma och handla.
Det blev inte varmamackor ikväll!!! :D Jag är super glad! :)
Istället blev det pizza som man värmer i ugnen. Mycket godare!
Ikväll ska jag vara hemma och slappa  om ingen vill följa med på nattfotbollen med mig?

Ha en fortsatt trevlig dag!

b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0