Hej min måndag! Nu är du här.

Jag mår illa :'(
Men ikväll ska jag sova hos Amanda och Emma. Imorgon är det studiedag och vi åker till Kalmar. Kinarestaurang och stan.
Skolan var väl helt okej. Känns som att det är mycket den här veckan. Men nästa vecka har vi religionprov, och om jag ska vara ärlig så ska det bli skoj. Haha, jag är lustig. Jag och Jaquline var duktiga idag och började med vårat idrottspass. Så det är väl dagens +.

Nu ska ni få höra på bra musik!
http://www.youtube.com/watch?v=VwdvJamAdi8&feature=related
Jag tror att ni har fått in i era hjärnor att jag tycker om dansband.
Om inte...Gör något åt saken!

Jag tycker inte om det här vädret som är ute. Därför får ni lite vårbilder som jag tog i lördags.





Ha en fortsatt bra måndag!
________________

Män är som högklackade skor.
Enkla att trampa på när du väl fått kläm på det.

Män är som en locktång.
Alltid heta, och trasslar alltid in sig.

Män är som lavalampor.
Kul att se på, men inte alltför ljusa.

Män är som cykelhjälmar.
Bra att ha i en nödsituation, annars ser de bara fåniga ut.

Män är som kortkort.
Om du inte är försiktig har du dem i grenen.

Män är som bananer.
Ju äldre, desto mjukare


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: haha, det tycker jag! :D av mamma och mormor och morfar delar på Pragresan med flyg och mat och lite extra pengar, sen så fick jag ju välja ut en kameraväska från mamma. det blir mer sen när jag egentligen fyller :)

2009-03-23 @ 18:46:16
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0