Heldag i Kalmar

Här var det inte uppdaterat på länge. Synd för er.
Idag blev det en heldag i Kalmar för att köpa julklappar. Har bara någon kvar att köpa till.
Vill bara sova, men det känns lite tidigt.

Jag hade visst fått en anonym kommentar för 2 dagar sen. Skriver man anonymt är det ju lite svårt att svara på frågan via mejl, blogg eller något annat. Alltså får ni nöja er med svaret här ;)

Frågan:
Rabih var bäst! och den som ser ut som en tönt är ju du!
och jag tror säker att han sjunger bättre än dig!!

Svar: Du som har skickat den här kommentaren är nog ganska omusikalisk. Nu har du visst fel igen för jag ser inte ut som en tönt, kanske i dina ögon men inte någon annans. Om jag ska vara ärlig, och det ska jag ju, så sjunger jag mycket bättre än Rabih. :)

Då har du fått svar på den frågan. Ska försöka att blogga lite mer, men man har ju inte tid att sitta här hela tiden. Finns viktigare saker och jag vill inte bli någon jävla Kissie, blondinbella m.fl.


Kommentarer
Postat av: Ida.J

Sv: min förkylning är inte över än =( hostar som bara den xD

2009-11-29 @ 21:03:43
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Ida.J

Sv: aaww :/

jag hade så gott som blivit av med min förkylning men nu kom den tillbaka igen :P

2009-12-01 @ 17:45:50
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Aa jag med :)

2009-12-02 @ 14:00:33
URL: http://lenamandaatensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0