Vi kör på en till

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mina fina vänner
3. Hur lång är du? 159,9 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag vet faktiskt inte. Brukar inte lägga filmer på mitt minne, borde kanske göra det.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Aaaah :D från hampus.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Beror lite på vart man är och sådär.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inte gifta och inte skilda.
10. När såg du senast din mamma? För 3 timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Jag orkar inte kolla mig i spegeln, men vi säger blåa/gröna.
12. När vaknade du idag? 05:50.
13. Vilken är din favoritjulsång? Eftersom det är vår vill jag inte ens tänka på julen! Så jag har inget svar till denna fråga.
14. Vilken är din favoritplats? Paris är absolut ETT utav alla mina favoritplatser!
15. Vilka platser föredrar du minst? Irak och Iran, där hör jag inte hemma.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt att veta 10 år innan men jag hoppas på att jag har jobb som journalist i Sthlm. Mitt mål.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Min katt.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Märta tappade bort sina nycklar.
19. Hur stor är din säng? Ska hem och mäta.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har både stationär och bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan mina vanliga kläder men sedan sover jag ju i pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 just nu.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vinter skor med strumpor. Vår/sommarskor med/utan strumpor. Barfota på sommaren är gutt!
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? B&J's är heltklart gulvärda, men sedan tycker jag om annan glass också. Vet inte om jag kan säga någon favorit.
28. Vilken är din favoritefterrätt? OJ! Det var svårt. Marängsviss är gött. Finns mycket jag gillar.
29. Tycker du om kinamat? Ja det är mumma.
30. Tycker du om kaffe? Lätt, minst en kopp varje dag.

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; JA! 630 bilder :O vi är sjuka hahahaah <3

2010-04-27 @ 20:22:11
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0