Mitt svar till Mellari

Någon Mellari eller vad hon/han nu heter hade kommenterat en inlägg så jag får väl svara här då:

Mellari: jag tror inte att du är en människa.
LOL

SVAR: Jadu, haha, vad fan ska jag säga? Hahah, för det första kan jag inte sluta skratta och för det andra är jag självklart en människa. För jag är ingen jävla kanin som sitter och bloggar. Det är väl bara människor som kan blogga? Om inte du nu har någon sjukdom så du tror att en kanin, gris, elefant, vad som helst, ett jävla djur kan sitta och blogga. Tycker att din kommentar var märklig. Så min fråga till dig är varför tror du inte att jag är en människa och vad är jag om jag inte är en människa. Tror du inte att jag är en människa ska du söka hjälp och sluta läsa min blogg. Take care!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha vilken kommentar xD

2010-01-17 @ 15:07:32
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0