9/6

Det har varit ett uppehåll på den här bloggen. Känner att jag inte har lust/tid att skriva. Det är inget speciellt att ha blogg nuförtiden, tycker jag. Nästan alla bloggar. Vi får se hur ofta jag kommer att uppdatera här. Snart är det lov så det blir nog inte allt för ofta. Men kolla gärna in iallafall.

Nu har jag slutat för dagen och långledigt står på schemat. Lediga torsdag, fredag, lördag och söndag. Veckan efter går vi må, ti, ons och går halva dagen på torsdagen innan vi slutar. Ska bli skönt med sommarlov även att detta år bara har sprungit iväg.

Just nu sitter jag hemma hos Märta tillsammans med Sabina och Emma. Mycket trevligt. Ikväll ska vi iväg till Danne med gänget och umgås. Mycket trevligt det också.

Jag ska försöka hålla mig vid liv på bloggen om ni fortsätter att kommentera mer!
Hoppas att ni får en bra onsdag.


Jag, Märta, Emma och Sabina


Kommentarer
Postat av: Mina

fiin blogg :)

2010-08-03 @ 13:17:11
URL: http://sisteerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0