I'm sorry & my day

Jag ber om ursäkt att jag skrev fel på det senaste inlägget. *Jag har städat hela huset* ska det stå.
Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya. Bra citat faktiskt.

Idag har det varit en helt vanlig tisdag. Idrottslektion som man inte trodde skulle ta slut och spanska lektion som bara var att skriva prov. VG fick jag. Inte helt nöjd, men det är bra.
Ska avsluta min dag framför tv:n. Tänkte ta gitarren och lära mig nya låtar men det var för jobbigt att gå ca 10 meter och ta ur en gitarr från fodralet. Så nu sitter jag här..
Jag går på john bauer så, ja, jag är lat!

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; Taaack söte! <3

2010-03-10 @ 07:21:25
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0