NYÅRSAFTON! :)

Yiiiihhooo, då var det nyårsafton & jag är inte på humör. Trött & känner mig lite febrig.
Ikväll kommer det gäster hit och det blir även mycket god mat! :)
Har precis vart och handlat på Ica & konsum, bolaget, vart hos farmor och fixat en lampa och köpt raketer såklart!
Jag har bestämt att jag ska gå ut kl 00:00, ringa massa samtal till mina vänner och önska dem ett gott nytt år! =)
Jag är ju lite rädd för raketer och sånt (a)  Men det ska nog funka! (Y)

Nu ska jag äta lite mat, vila, städa och göra iordning mig.

GOTT NYTT ÅR! - HAPPY NEW YEAR!
_____________________________________
jag kanske ska träffa daniel på tisdag, jag kanske ska träffa daniel på tisdag, jag kanske ska träffa daniel på tisdag!
Vill du följa med då emma så kan du träffa andreas!? XD

GOTT NYTT ÅR! ÄR GLAD, FULL, GALEN OCH ALLMÄNT LYCKLIG! FÖR JAG GILLAR DANIEL OERHÖRT MYCKET!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0