Torsdag

Dagens +  Är att jag kommer få VG i matte och svenska i julbetyget! :)
Dagens -   Är att jag vet inte hur jag ska göra med kärleken! :/ Det är mycket svårt just nu, väldigt svåra val.

Dagen har vart helt okej, började med so på morgonen. Sen julbord på hemkunskapen till ca halv tolv. Sen lunch, spanska, matte! :) , 2 lektioner so - fast vi kollade bara på film! :)

Imorgon är det fredag och vi har inga läxor! Inga lektioner heller typ XD Lucia på morgonen, sen engelska - kolla på film, och sist matte! :)   Sen är dagen slut och jag kommer gå och äta, sen blir det att handla med farmor.
På kvällen ska vi till lilla Axel på kalas! XD Hahah, kalas, det låter så mobbat. Men han är bara 2, ni som inte fattar!

På lördag är det lucia i kyrkan :)    Och jag står ju längst ut på kanten och brevid Ellen! (:<3 Så ni som kommer kommer se mig mycket väl, :/ Stackare! <3

På söndag vill jag att någon ska komma och hitta på något med mig! Jag vet precis vem som jag vill ska komma! ;)

Puuuussss på er! :) /Beatrice.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill du att Angelica ska komma? :) Nej de tär absolut INTE synd att du står längst ut på kanten! Då ser man ju du som är så söt ! <33 Pusspuss!! <33 //Emma

2008-12-11 @ 19:25:24
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0