Torsdag

Hej på dig! ;)
Jag hinner inte skriva varje dag, det är så mycket i skolan nu. Prov och  annat skit.
Hade hemkunskapsprov och spanskaprov idag. ;/
Imorgon har jag matteprov och engelska läxa ;/.
Idag har jag pluggat och inte gjort så mycket annat faktiskt. Ringde Hanna förrut och skulle fråga om jag kunde följa med till Noah som fyller år idag. Men då hade hon redan åkt, ;/
Haha jag har lurat Andreas till att skaffa bilddagbok! Så bra är jag ;)

- Vet du en sak?
- Nej, vadå?
- Axel sa, Jag älskar dig till mig! :D'
- Vadå? Var han full då eller? ;S
- Hahaha, han är 2! :D
 
Haha, jag och Johan har lite dålig humor ;) Men det bjuder vi på! :)

Nej nu måste jag fortsätta att plugga och om en kvart ska jag se Andra Avenyn! ;D

Puuussss! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0