Måndag

Hej! Jaha nu firar jag 1 veckars jubileum här på blogg.se. Jag skaffade detta för en vecka sen! Varför jag gjorde det var kanske för att alla har detta! (Det känns iallafall som det!)
Kom nyss hem från Axel, har bara hunnit äta sen satt jag mig här :) .
Och så var det första praodagen idag också ;) . KulKul. Det blev lite dramatiskt tyckte jag :p Först åka till polisstationen eftersom det hade vart en bombattack där lördagnatten till söndagen. Så då var vi där och intervjuade lite. Sen så åkte vi till Fågelfors, för det var någon som hade sätt en bomb bakom conteinerna på återviningsstationen. Polisen kom, kollade och spärrade av. Sen när teknikerna hade varit där så vissade det sig att det var fyrverkerier som redan hade används en gång :P . Haha, ja så kan det bli ibland!  Sen var vi bara vid kommunhuset, (fråga mig inte vad vi gjorde där :S) . Och sen var dagen slut och det var dags att gå hem och käka :)

Imorgon blir det att vara med Cindy efter praon (: <3 Kul! Det var ett tag sen.
Ska snart dra till farmor.                  Ha det bra! Pussheej<3
/Beatrice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0