Söndag

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, imorgon börjar skolan igen efter 3 veckors ledighet! Fast det är väl okej. Man får ju träffa kompisarna! På onsdag blire nog Kalmar.
Idag följde jag med mamma och pappa till Lanhagen. Väldigt tråkigt var det där måste jag säga! Ikväll eller snart måste jag plugga! Har ca 14 sidor kvar i engelskan! Sen ska jag svara på frågor till det också! :/ TråkTråk!
Andra Avenyn ikväll också. Någon som vet om det är vid 20:00 eller vid 20:30? Skicka kommentar isåfall!
Pussar&KÄRLEK!
/Beatrice.
____________________________________________________
Hej! Jag har äntligen pluggat klart. Blev lite sugen på något gott så pappa och jag åkte till konsum.
Har även duschat, sköntskönt! Nu blir det snart Andra Avenyn! Har fixat mig en morot som jag alltid gör innan!
Det har blivit en vana.
Pussar och en massa LOOOOOOVE!
/Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0