Torsdag

Hallooojh ! ;) Redan torsdag!! Har gått fort den här veckan. Prao idag också, var på huc, kommunhuset och så fick jag göra en "intervju". Blev inte att vara med Cindy idag heller ;/ Blir nog på måndag!
Jag får se om jag skriver någon rad senare ikväll! Måste göra lite saker!

   Have a good a time !
/Beatrice.
____________________________________________________________
VILL PAPPA ATT JAG SKA BLI FET ELLER? ;S  Var och lämnade Linnéa på scouterna och efter det åkte vi ner till karlsson, pappa ville köpa något till kaffet ;S (han gjorde det igår också) Han är smal som en pinne! Men jag blir bara större och större! Inte bra! Hahah xD Man kan ju inte heller motstå! Höll på att spy av både kaffet och grädden i bakelsen! ;/
Always? Varför har jag börjat att säga always? Always,Always,Always,Always!!!! Jag säger det minst 100 gånger per dag. (det känns som det iallafall!) Och så har jag börjat med att prata engelska istället för svenska ? Det är bättre jag flyttar till typ England eller något annat land! Ett plus är kanske att jag får vara lite ifred!
Men till exempel tråkigt, det säger jag också på engelska, (boring.) VARFÖR? Kanske är så vissa perioder!
Men nu ska jag chatta med Andreas, ponken ;) <3 hah! Och emma, gullplutt! <3 Have a good time!
/Beatrice, I´m on my way!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej du bea är gullplutt ! <3 : ) ÄÄlskar dig !

2008-11-06 @ 19:30:22
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är gullplutt ! <3 Älsjkar dig !

2008-11-06 @ 19:34:26
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0