Dagens! / glömm inte att kolla på bilderna från klippningen!

Dagens humör: Skit glad men lite trött
Dagens mående: Ont i huvudet & mår illa
Dagens borde: Packa till söndag (Göteborg)
Dagens frisyr: Nyklippt & nyfärgad! Rak lugg & mörkbrunt hår ;)
Dagens klädsel: Jeans, linne & kofta
Dagens accesoarer: Halsband
Dagens smink: Foundation
Dagens bästa: Att jag blev nöjd med klippningen & färgningen
Dagens sämsta: Skolan
Dagens köp: Inget
Dagens sysselsättning: Datan, frissan, farmor, handla & Émma
Dagens låt: Going to the chapel of love - The Shirelles (grymt bra låt, sök på youtube!)
Dagens planer: Att klippa mig & käka godis framför let's dance
Dagens materiella vill ha: Sömn!
Dagens längtan: Göteborg
Dagens fundering: Om det blir något fel idag (fredagen den trettonde)
Dagens beroende: GODIS! & daniel, jag saknar dig! <3
Dagens middag: Chilicorncarne.. stavning?
Dagens älskling: Min godispåse!!!!! & mitt hår :))
Dagens saknad: Många <3
Dagens dryck: Jos & mjöööölk! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

bea, du betyder allt för mig. <3

2009-02-13 @ 20:23:25
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0