Dagens / jackor

Dagens ...

Dagens humör: Trött
Dagens mående: Mår illa
Dagens borde: Göra något istället för att bara sitta här
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens klädsel: Mjukis byxor, linne, mjukis tröja
Dagens accesoarer: Halsband
Dagens smink: Faktiskt inget :O Men lite foundation blir det nog om jag ska ut en sväng ikväll
Dagens bästa: Att jag faktiskt har orkat att kolla på film
Dagens sämsta: Har inte gjort ett piss idag
Dagens köp: Korv med bröd (Y)
Dagens sysselsättning: Film och DATAN
Dagens låt: Going to the chapel of love - The Shirelles
Dagens planer: INGET!
Dagens materiella vill ha: Något att göra
Dagens längtan: Myskväll på lördag
Dagens fundering: Vad jag ska hitta på..
Dagens beroende: Datan
Dagens middag: Har ätit en korv till lunch och senare blir det middag
Dagens älskling: Datan
Dagens saknad: Alla
Dagens dryck: Mjölk
__



Jacka från H&M - grymt snygg - 498 kr


Jacka från H&M - 498 kr


Jacka från H&M - 398 kr


Jacka från H&M - 498 kr


De här skulle inte vara helt fel på sommaren ;) - Shorts från H&M - 98 kr


Har hittat skit fina jackor från H&M och ett par sommar shorts :D
Kommentera och säg vilken jacka ni tycker skulle passa bäst på mig!

puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Den jackan längst upp! (Y) :D

2009-02-19 @ 17:48:48
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ja den är snygg :)

2009-02-19 @ 18:15:31
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0