Fredag = Stockholm

Gick upp klockan fem och tog på  mig. Sen vågade jag inte gå ner själv så jag fick vänta tills 05:15 när mamma och pappa gick upp. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Åkte 06:20 och var framme ca 12:30. Kollade på 3D film på Cosmonova, sen in till city :) Åt på  Pizza Hat (hat, hut? ;S aja shit the same) shoppade lite. Kofta och nya strumpbyxor ;) Ett par strumpbyxor till  Linnéa också, ljus till mamma och badbomber till pappa.
Ca 17:30 åkte vi med bussen till Göta Lejon för att kolla på High School Musical. Den var faktiskt bra. Det  negativa var att Cindy & jag inte fick sitta brevid varandra. Istället fick jag sitta mellan Adam Kratz och Jesper Boston. Mysigt värre.
Efter musikalen gick vi direkt till bussarna för att åka hem till lilla Högsby. På vägen hem blev det filmen Sally, någon annan film, massa prat & någon timmes sömn. Hemma i Högsby kl 02:00. Tack årskurs 9 för en underbar dag :)

godnatt!

här kommer lite bilder från Sthlm.

På bussen 
Cindy

                                               
haha, vilken bild xD

På bussen
Molly Mus & Beatrice


Cosmonova

cosmonova 3D
Cosmonova

In Stockholm City
In Sthlm City

In Sthlm City
Svea mössan och Molly

sthlm
Molly mus in Sthlm City

;D
Beatrice in Sthlm City


Molly Mus and the svea mössa power!


Blev en bild på Johan


Johan ;D

orkar inte lägga in fler bilder :)




Kommentarer
Postat av: Emma

hahhahahaa Boston.:D men jag har lagt in en bild sen jag klippte mig.:S men jag kan se den? men om vi är någon dag får du se den!

2009-02-08 @ 13:09:36
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0