Helg/dagens/kläder

                                                                      

Here comes the sun, here comes the sun,
and I say it's all right.

Sommarlov, mmm..Det skulle vara härligt! Softa på stranden med en läsk i handen.

Slutade halv 12 som alla andra fredagar. Soft.
Hur ska jag spendera min kväll? Ge förslag!
Godis & tv/film, vän eller datan?

Nästa helg ska jag iallafall till Tallnäs. Och tråkigt nog så kommer inte Ida!! :O Buhu :'(
Men Tina & Aron finns där! (Y)


Dagens humör: Glad och trött
Dagens mående: Lite yr :S
Dagens borde: Städa och gå ut en sväng
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och kofta
Dagens accesoarer: Halsband
Dagens smink: Foundation, mascara och läppglans
Dagens bästa: Gjort lite av biologin som ska vara inlämnad v.17 (Y)
Dagens sämsta: Inget faktiskt :)
Dagens köp: Inget än så länge.
Dagens sysselsättning: Skolan, datan och biologin.
Dagens låt: Poker face - Lady Gaga
Dagens planer: Handla
Dagens materiella vill ha: Jag vill ha Nett här :) Jag saknar dig <'3
Dagens längtan: SOMMAR
Dagens fundering: Hmm...?
Dagens beroende: Skolan
Dagens middag: Det blir vitlöksbröd med feta ost, mozzarella och små bitar av tomat :))
Dagens älskling: Nettt jue :D Älskar dig vännen <3
Dagens saknad: Mina djur..faktiskt..
Dagens dryck: Jouise. (det kanske inte stavars så men ni fattar vad jag menar..hoppas jag)


PUSS PÅ DAGEN!
__
Klänning
Klänning, H&M 349 kr                           

Skjorta
Skjorta, H&M 149 kr

Väska
Väska, H&M 198 kr


Kjol, H&M 298 kr

Shorts
Shorts, H&M 198 kr




Nytt till våren och sommaren som jag vill ha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0