Söndag = Slapp dag

Igår spenderade jag kvällen framför tv:n. Först melodifestivalen och sen kollade jag på Rosa Pantern. Mycket skratt blev det.
Idag är det träning, sen ska jag kolla på film med Linnéa. Någon mer som vill kolla? Ring mig isf! Äta lövbiff och potatisgratäng som är min favorit :) duscha och slappa framför tv:n.

puss
________
För 45 minuter sen var träningen slut. Det gick bra tycker jag. Fick till ett par kanonskott. Har precis duschat och balsam luktar äckligt! Snart ska vi äta lövbiff, potatisgratäng, min och mammas hemma gjorda pizzasallad med röd paprika i och mammas tomatsallad. (Y) Senare ikväll ska jag spela lite bingolotto med daddi och äta chips. Hanna kommer väl nångång ikväll och byter tejp på pappas ögonbryn.
Puss på a't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0